KVÄLL; Grymt attackpass & PH


Efter att ha fått sluta vid halv tre tiden borta i munktell ( sista passet med löpskolning ) så tog jag bussen hem. Gjorde iordning med bastant tallrik med yoghurt och start, mums för magen! Men efter några tuggor så kändes det inte gott längre, då tänkte jag en stund: hur skulle jag kunna göra detta godare?  Jo, med chokladsås! Och det blev det också, tänka sig att choklad passar närsomhelst och hursomhelst.

Attackpass stod på kvällens schema, tog en lite tidigare buss in för att jag skulle köpa tågbiljetter till sthlm. Men när jag kommer in i det där helvita rummet där man köper biljetter och dyligt, så hittade jag ingen nummerlapps apparat! Flackade runt med blicken i hela rummet, men utan fångst. Däremot så fick jag en psykad blick från en kvinna lite längre bort, hon tycker väl jag såg skum ut som bara stod där och såg bortkommen ut. Men hur lätt är det att inte hitta en nummerlapps apparat som inte syns? Nej precis..   Slutade med att jag gick därifrån, får köpa biljetterna imorgon istället, förhoppningsvis så är det mindre folk där då.

Kom till Gympozz ungefär tio i sex. Passet skulle börja halv sju, så jag var rättså tidig. Satt och pratade med Feras litegranna, bestämde att jag ska gå utbildning för medel passen. Vilket betyder att jag kanske kanske ( om jag lyckas bra på utbildningen, och att allt känns bra ) kommer leda ett medel pass i framtiden! Ganska så glad över det jaa! Hoppas det kan få mig starkare som person, och knäcka mitt blyghetsskal! Håll tummarna!

Attack passet var gryymt roligt och energigivande! HOLI MAKARONI! Det var garanterat mer än 100 pers i lokalen, det var dööö hett därinne! Men såå himla kul - BIG LOVE!




Kommentarer
Postat av: hellothisislisa

what? ska du gå kursen iallafall ? :D kul :)

2010-02-03 @ 16:26:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0