"Just idag är jag stark, just idag mår jag bra"


Jaa, idag mår man som man förtjänar - right? Gårkvällen/natten vart väldigt lyckad!
( om man bortser från den sista timmen ) Måste säga att födelsedagspinglorna hade lyckats nå grymt bra med att fixa ordning alltsammans! Stort tack! ♥


Idag är det söndag och alla hjärtans dag, mm vilket firande! Efter att ha tömt magen på det mesta två gånger så gjorde jag ett försök till att äta litegranna. Vilket lyckades. Jag åt skorpor med ost och marmelad och till det en kopp the med två sockerbitar. Mumsfillibabba!
Nu ska jag ta en ipren till. Gå upp och röja lite på rummet, om jag orkar. Ska iallafall bädda rent i sängen. Sen ska jag ta något mer att äta, och sedan höra av mig till lisa så ska vi ta en promenad i det härliga vårvädret! Solen skiner och det är blå himmel, nu börjar våren närma sig mina vänner.

Later alligator

(
PS. Aldrig mer vin!! )


Kommentarer
Postat av: johanna

jag tror jag har ditt vin här hemma :P hahaha !

2010-02-15 @ 22:36:59
Postat av: Emelie

sv: TA DET!! haha, jag vill aldrig mer se det igen :(

2010-02-16 @ 22:13:11
URL: http://mrmelwin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0