JACKIE OCH PATRIK


VINNARE I PARADISE HOTEL!   S T O R T   G R A T T I S
Tanken på att avsnitten är finito känns rent ut sagt förjävligt! Inge mera PH i veckorna. Inge mer PH snack i skolan, sorgligt jue :-( 

Imorgon är det onsdag och då ska jag till en kirurg på mälarsjukhuset, kika på mina ruttna tånaglar. Nej ruttna är dom väl inte, men gosh så äckliga och smärtsamma. Skulle vara så otroligt skönt om dom opererades bort imorgon ( båda stortånaglarna alltså ). Inge mer smärta av att gå i conversen, under träningspass och efter. Riktig glädje, verkligen!  Funderar på att fråga kirurgen om mamma kan få vara med i rummet som fotograf, och alltså fota under själva ingreppet. Fatta va naaasty! Men jag är ändå nyfiken på hur det ser ut när man tar bort nageln, nu tycker väl ni att jag är totalt vrickad, men erkänn själva - vore det inte rätt ballt?  Hursomhelst, om naglarna ryker imorgon så hoppas jag att det läker fort så jag kan börja träna igen. Har nämligen redan bokat in ett box pass på fredag och attack på lördag ; får väl se hur det blir med den saken..

Aja, nu är det sovdags. Godnatt alla kära läsare, sov gott och dröm sött!


Kommentarer
Postat av: Sophiie

EMELIE FÖR HELVETE SKÄRP DIG! XD Lägger du upp bilder på din köttade tå kommer jag aldrig att förlåta dig :P

2010-02-03 @ 08:33:34
Postat av: Emelie

sv: HAHAHHAH! Ledsen över att säga att det inte blev några bilder.. Men jag ska nog fota ikväll när vi lägger om bandaget! Men jag varnar för känsliga läsare i rubriken om jag lägger in dom bildern så det ät kooo lugnt :D



love <3

2010-02-03 @ 17:33:07
URL: http://mrmelwin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0