It´s Saturday guys


Morsning korsning, hoppas ni sovit ut riktigt ordentligt idag, sååå skönt att inte höra väckarklockan ringa 06.00. Big love!

Har nyss torkat mina fötter ( satt nyss fotbad ), mina stortånaglar varar och är äckliga. Så idag blir det ingen bodyattack för min del. Efter att ha kört box med ellen igårkväll, så kändes det av i tårna, vilket inte var så bra. Så jag vilar idag och imorgon, och hoppas på att det känns bättre på måndag, isånnafall blir det attack då.
Nu ska jag börja göra mig iordning, sitter nämligen fortfarande i mysdress :-)  Förhoppningsvis så hinner jag med kvart i två bussen in till stan. Ska besöka en ica affär och fråga efter deltidsjobb, och sedan besöka någon optiker som kan förstora mina glasögon över näsan ( dom sitter alldeles för hårt, aj aj )


Take care, vi höres mer mot kvällen!


Kommentarer
Postat av: jossan

du är snygg gumman ;)

2010-02-06 @ 17:45:35
URL: http://joosefing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0