Hemmakväll med OS


Idag är det redan torsdag, kan ni tänka er att sportlovet och alla andra lov alltid går alldeless för fort! Orkar inte dra vad jag gjort denna dag, för det är ganska så tråkigt och opeppande. Kan ju säga att jag borde ha pluggat idag och skrivit klart en uppgift. Men gjorde jag det? NEJ. Vad gjorde jag istället? Tog en promenad och sedan en lång dusch. Much better!

Under kvällen har jag även kollat en del på OS, vilket jag faktiskt fått upp ögonen för och tycker är väldigt intressant! Inte för att jag är så insatt dårå, men jag hejar på ändå. Ikväll åkte sveriges damer längdskidor, 5 km, det gick inte så bra, var tydligen många reserver, så laget var inte i toppskick. Men jäklar så dom kämpade ändå, speciellt Kalla och hon den sista, eller vafasen - alla kämpade som tusan! Herrarnas lopp häromdagen gjorde mig mycket glad, dom tog ju guld! woho. Lille hellner, och resten.

Till tv tittandet så knaprade jag på digistive kex, lika gott som det alltid varit, och till det drack jag ett stort glas med vatten och is. Tyvärr inte lika gott som vattnet uppe i fjällen, men man kan inte begära för mycket tror jag..

Samtidigt som jag satt och knaprade på mina digistive kex så knäppte jag lite kort. På teven, på brasan som jag hållt igång hela dagen ( guldstjärna där ) och på facebook startsidan, och migsjälv. Ovesäntliga saker. Saksamma :-)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0