Hej kära läsare!


Måste bara säga att jag blev väldigt glad när jag loggade in för någon minut sen och såg att det avr sex nya kommentarer!! Nästan så jag skrek av glädje, haha - men bara  n ä s t a n ! Blev hursomhelst glad, och mer glad när jag såg att det var 25 stycken som varit inne igår. Härligt att se att det faktiskt är några som läser denna lantis blogg. TACK ♥

Nu sitter jag med massa färg runt ögonen. Meningen är väl att det bara ska sitta på fransarna, men jag lyckas aldrig träffa bara dom, tyvär. Ser ut som en panda, kind of. Känner att det börjar sticka i ögonen nu, aj aj aj! Nu fräter det, gosh. Ska gå och tvätta bort denna smörja nu. CIAOOOOO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0