Fredag 12/2-10

Hey på er!
Fredag idag igen, gosh vad dagarna går fort när man har roligt! Jag har det supertrevligt på stadium! Alla är som en mini familj, allmänt trevliga/härliga människor. Thanks for that.

Efter att jag slutat praktiken idag så gick moa och jag en stund på stan, utförde lite av mina ärenden. Som var: att köpa ett rött läppstift och köpa de undanlagda strumpbyxorna på lindex. När det var klarrt så begav jag mig hemmåt, åt litegranna och tog sedan bussen tillsammans med jossef in till stan. Mötte upp Hanna och Ellen vid drottninggatan, gick in till godisland ( såklart! ) och jaa, köpte godis; what a big surprise huh?! :-P   Därefter gick vi till sporthallen och kollade på derbyt mellan Göksten och Eskil. Måste bara säga att handboll är en riktigt jävla hets sport. Man måste typ ha lite damp för att klara av att spela.. Jag menar, har ni sett hur alla sliter i varandra eller? Rent ut sagt klöser varandra i ansiktet och  sliter i tröjor och shorts. Nästan så man själv fick lite hetsattacker däruppe på läktaren, bara för att stämningen under en handbollsmatch är så.. hetsig! haha. Nog om det - det var en rättså jämn match, men det slutade med att Göksten vann med en boll. Tur det. Nu kommer festen imorgon bli ÄNNU bättre, humören kommer vara på topp! Allt och alla kommer vara taggade, och jaa - JAG LÄNGTAR!

Här kommer lite snygga bilder från matchen. Maria, Fia och Denise var också där, alvidapower!





PEACE


Kommentarer
Postat av: maria

haha det här inlägget har ja missat! nu ligger du illa till emelie, den där bilden var inte okej. haha :D

2010-02-17 @ 19:56:38
URL: http://makallen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0