Ändrade planer


Bestämde mig i sista stund för att stanna hemma istället, så nu är det bara jag och atlantis hemma, myspys! Vi var nyss ute och gick en sväng, och vet ni vad - det är blå himmel och solen kikar sig fram! Jättehärligt, blev liksom varm inombords när jag såg solen. Nu äntligen kanske våren och sommaren är påväg :-)

Vad ska jag ta och hitta på nu då medans alla familjemedlemmar är på innebandymatch? Först ska jag fixa min blogg design, sen skriva lite svenska uppgifter, och sedan rensa lite i min garderob.. Låter sisådär lagom skoj. När mamma kommer hem sen så ska vi fortsätta sy på min sammetklänning. Målet är att få den så gott som klar idag, well - we´ll see about that later..

Nu ska jag fixa om i mina stilmallar;  HEJ SVEJS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0