VAD VORE LIVET UTAN MUSIK?

Hey there people!
Den egenledda idrottslektionen idag gick bättre än förväntat, vilket känns väldigt härligt. Svenska lektionen idag var också rolig (en rättså rolig dag vill säga), vi skrev bland annat romantiska dikter och kollade på en lite udda film om frankenstein. Gick därefter en kort sväng med anna på stan, hon hittade snygga höstskor och jag köpte svarta, slimmade - supersköna jeans på GT.
Fotbollsträningen ikväll var lite blandad, satte mig på sidan av i slutet pga this fuckking tåår. Tar uppehåll nu i alla fall för vad är anledningen till att spela om man inte tycker det är roligt längre? Tusen gånger roligare att bara dra ut och springa (min åsikt i nutid).  goood byee for a while

Nu ska jag ner och kolla barcelona matchen på kanal ? Det visar sig efter att jag bläddrat igenom en stund. Kommer knappast kunna hålla mig vaken hela matchen, men ska försöka första halvlek iaf, lätt som en plätt!

puss och kram

Kommentarer
Postat av: Jessica Nyzell

Tråkigt Emelie :( Men tycker du inte att det vore en rolig tanke att fråga Stora Sundby ifall de vill gå ihop ? det blir ju en slags nystart :) ? puss

2009-09-23 @ 10:21:09
Postat av: svar till jessicaN

ja det känns verkligen surt :/ trodde jag skulle lira boll tills jag blev old.. men jag känner att jag behöver komma bort från fotbollen ett tag, har verkligen tröttnat. Får se hur det känns och så efter att inte spelat på ett tag..



puss

2009-09-23 @ 21:21:50
Postat av: Evelina

LIVET VORE INGENTING UTAN MUSIK <3

2009-09-23 @ 21:25:47
URL: http://evelinaasundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0