"SOS - The tiger took my family"

Tjabba tjena!
Jaa josefine, bloggen går suveränt! Det finns faktiskt ingen regel för hur ofta man måste uppdatera sig ok? ha ha. Känner inte att jag haft så mycket att skriva om dom senaste dagarna, men aa, får väl använda skallen och skriva roliga historier istället kanske, uppskattas det?
Idag började dagen rätt misslyckat (fast på ett bra sätt), ca tio stycken i klassen visste inte om att vi skulle ha ledarskapslektioner idag på fortet, så utan ombyteskläder finns det inte så värst mycket att göra förutom att agera bänkvärmare. Vi fick i uppgift att analyserade ledarna istället, dom skötte sig fin fint så fanns inte så mycket att kommentera om saken. Vid halv elva gick vi och käkade lite lunch - pastagratäng, sallad, baguette och citronjuice för min del. Och eftersom våra lärare är så jädrans grymma på att planera saker och ting - så fick vi sitta och göra lite vad vi ville (lek vid datorn, massage..) i ett grupprum, i väntan på att svenskan skulle starta. När vi väl satt igång kändes det väl inte direkt som det vart något att vänta på, vi läste lite noveller, disskuterade meningen med olika färger och som grädde på tårtan fick vi sluta kvart i tre - 35 minuter tidigare än vad vi skulle, TACK LOLLO!

En tisdag som denna betyder fotbollsträning och sässongstart på idol 2009! Börjar med träningen, som vanligt var vi få men vi slog ihop oss med 93 killarna, som inte var speciellt många dom heller, och spelade lite match. Nu till idol som är ett väldigt roligt program som gör att man får lite skrattattacker då och då, men vad vore idol utan de människor som verkligen inte kan sjunga? just det - nada. Så tack till alla som bjussar på sig själva och delar med sig av sin ljuva stämma. Inte sjutton skulle jag göra något liknande i alla fall, fast jo kanske - om jag klädde ut mig till en stor-gul-fet påskkyckling, då skulle jag nog våga, vem ser vem jag är då liksom?

TJAO EVERYBODY


PS. Saknar dig Malin Qvarsell   


Kommentarer
Postat av: jjjj

härligt emeluttan!

2009-09-08 @ 21:52:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0