LÖRDAG

Tjabba!
Idag hade Lisa och jag en ganska bekvämlig dag tillsammans. Började med att ta bussen ut till röda korset, där vi både gjorde riktigt bra fynd (lägger ut bild imorgon på´t)
Åkte sedan tillbaka in till stan och sponsrade ica genom att köpa lite risifrutti med mera, och slog oss sedan ner på en bänk och mumsade i oss. När klockan närmade sig halv tre spatserade vi bort till gympozz, peppande inför ett BodyJam pass, eller var vi det igentligen? Helt seriöst, det var alldeless för snabba steg för att jag skulle hinna med. Under salsa-dansen var jag totalt lost med alla dessa höftrörelser och skaka-rumpa-moves - what tha hell? I samband med att jag står och gör mina egna påhittade små, stela och absolut inte fräscha höft och rump steg skriker instruktören ut - "Bra nu kan ni grundstegen, nu lägger vi på mera steg"..  och mera blev det, lisa och jag hade många ögonkontakt/skratt/anfall, fast jag måste erkänna att lisa klarade av det där lite bättre än mig. Aja, nu har jag provat på det iaf, imorgon blir det BodyCombat - hoppas på att det är mer i min smak.

Mamma kom hem från Ullared ikväll också, x-antal stora/gula Gekås påsar fyllde matrumsbordet med dess innehåll. Till mig köpte hon bland annat en röd plattång och vita ankelstrumpor.
Nu ska jag nog gå upp på rummet och bura in mig i duntäcket och läsa vidare i min deckarbok "Spåren på bryggan".


simma lugnt därute

Kommentarer
Postat av: Hellothisislisa

Vi var nog lika lost båda två ;) såg nog ut som två stelbenta elefanter som försökte hänga med ;) hahha !

2009-09-13 @ 20:38:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0