Pretty much a makeover

Halloj!
Imorse sov jag ut till halv elva, gud så skönt det var ska ni veta! Man behöver sömn, är det 8 timmar som det rekommenderas att man ska sova under en natt? hursomhellst - sömn är underbart!
Tog på mig lite kläder och begav mig neråt för dagens bästa måltid: frukost!! När jag passerar vardagsrummet ser jag hur pappa river bort en stor remsa av vår gulfula tapet, haha what? Strax därefter kommer mamma hem med hunden, hon blir lika chokad hon (om inte mer) när hon ser hur vardagsrummet kläs av, det var bara att hänga på daddy och slita bort allt. Det kan vara rätt roligt att riva tapeter, eller då menar jag inte att själva rivningen är rolig, utan när den ursprungliga tapeten kommer fram. I vårat fall var denna rätt snygg, tyckte jag i alla fall. Mamma kollade på mig som om jag hade ätit en mask eller nått - "Den är gräsligt ful!!"   Bra med olika åsikter kanske, men dom som bodde här innan oss lär hållit med mig i alla fall - yeess mahaha



ursprungliga tapeten som showade upp sig under den gamla, mumms



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0