make it a better place

MORSNING KORSNING!
Sitter uppe på rummet och spelar några av michael jacksons stora hits. Har ni tänkt på en sak : När någon känd artist dött, som Michael Jackson till exempel, så skrivs det massvis med saker i tidningar och annan media - både positiva och negativa saker. Han hyllas och folk börjar lyssna på hans musik mer än vad dom kanske gjorde innan.. Jag är definitivt en av dom, jag var väl ingen storlyssnare av M.J. innan han dog. Men nu i efterhand kommer man liksom på att han gjort så sjukt mycket bra musik - han var verkligen unik!! Hans musik och han själv, det kan inte bli mer unikt! gash, peace peace peace

Jag vill gå och sätta mig vid teven och zappa mellan kanaler nu känner jag, men det jag igentligen behöver göra är att plocka fram mina anteckningar från naturkunskapen och läsa igenom lite till provet på fredag. Atomer, masstal, elektroner, neoner? Allt det där gör min lilla hjärna galen!! Känns så fullständigt onödigt att behöva lära in all den smörjan, för när kommer jag ha använding av atomkärnor mm i framtiden? NEVER; RIGHT?
GOD NATT


Här har ni några cam-bilder som garanterat ger mardrömmar, puss

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0