Hur botar man träningsverk?

HEY!
Kollade nyss på det nykomna programmet på tv3 "Svenska Hollywoodfruar", vilket jäkla skämt! Totalt hjärntvättade, eller en av dom i alla fall, hon som måste klä upp sig när hon ska till gymmet.. Vad fyller det för mening att klä upp sig när man ändå ska träna hårt så svetten rinner? Nej men lite underhållande att kolla på hur dom irrar omkring runt sina rika män är det ju ändå, skrattanfall maybe baby

Tidigare ikväll tog jag mopeden in till stan och körde BodyPump med Jossan och Camilla. Har fått träningsverk från Combat passet igår, så jag antar att morgondagens träningverk inte kommer vara himmelskt, usch usch!

Nu ska jag börja avsluta och sedan gå upp och sova, eller kanske läsa ett tag innan.. Hur som helst så börjar ögonen kännas rätt tunga nu, så lite sömn är nog efterlängtat.

Här nedan är bild på tröjan jag köpte på second hand för ynka en guldtia, ett väldans kap!

 

GOD NATT OCH DRÖM SÖTT ALLESAMMANS


Kommentarer
Postat av: jjjjj

vad fin :)

2009-09-14 @ 22:19:40
Postat av: therese

oj billigt :O

vilken second hand butik :)?

2009-09-20 @ 15:09:11
URL: http://theresegruuvell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0