kvällserkännande: jag är chokladberoende

God kväll!
Klockan tickar på alldeless för fort. Jag vill att klockan ska vara halv fem, för då tar två avsnitt av Beverly Hills över på TV400. En säker julklapp denna jul blir hela Beverly Hills boxen, så nu vet ni. I skolan hade vi vår första engelska B lektion och fick en ny lärare som pratar flyyytande engelska, uppväxt med språket tydligen, hon verkar superbra iaf. Jag är dock lite skräckslagen över att det nog kommer bli mycket engelska-prat, med tanke på att hon spelar dum och låtsas inte förstå när man frågar något på svenska..
Skolfotot sög!
Hade därefter vår första mattelektion idag, och även där väntade en ny lärare - Jimmy/Jim?. Vi märkte rätt snabbt att snubben hade rätt skön dialekt med tanke på att han kom från piteå, jossan smältee - right? haha

Nej nu måste jag nog kravla mig från denna uppvärmda stol jag sitter på, ta de 17 trappstegen upp till övervåningen och bortsta tänder (+company) then sleeeeeeeeeep! För imorgon gäller det att vara morgonpigg tidigare än tuppen, nämligen jag som tar en morgonpromenix med vargen.



sweet dreams everyone, night!


Kommentarer
Postat av: 'j

hur går det med bloggen tycker du? ;p

2009-09-07 @ 19:44:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0