en spaghetti, flera spaghettisar?

TJA!
Idag mår jag inge vidare, magen smärtar som aldrig förr (pms/annnnat?) Skippade att vara med på idrotten imorse, var med en stund på svenskalektionen men tog tvåbussen hem, varför sitta i skolan och ha magsmärta liksom, finns ingen mening med den pinan..  Sånej, jag åkte hem och drack oboy och tog lite ipren istället: och tänka sig - kapputt så var verken så gott som borta YES YES YES!

Hoppade över fotbollsträningen ikväll gjorde jag också. Känner verkligen inte för att försöka leka positiv till fotbollslivet, det är åt helvete med den sporten.. Förstår mig inte riktigt på mig själv, jag var så jädrans pepp på fotboll för inte allt så länge sen, men wipps - nu är gnistan helt borta och jag tycker bara det är trist att spela, ser ingen glädje i det längre. Jag tror faktiskt jag bestämt mig, jag tar ett uppehåll på obestämd tid från fotbollen, finns roligare träningssätt må jag säga. Kommer garanterat att sakna alla glada lagkamrater, alla roliga tider och alla tabbar, puss

Kollade nyss idol, och nu rullar visst "Kändisdjungeln" i högvarv på kanal4. Inget direkt höjdarprogram, rykterna går att dom inte äns befinner sig i djungeln utan i nån stor lokal som fått en rejäl djungel makeover! 
Jag går ner och dricker massvis med oboy nu så ni vet..   hejjppaa

Kommentarer
Postat av: Ludde

du måste iaf vara med på skolfotbollen emelie!

2009-09-18 @ 02:34:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0