dagens coola datum - 090909

HELLLO!
Nu är jag äntligen hemma från en ganska fullspäckad dag. Morgonträning på mesta, vård och omsorgs lektion med tess, jobba på gympozz och hinna kolla sista halvlek av sverige-malta matchen. Men måste bara säga att jobbet på gympozz gick rättbra, jag visste inte ett dugg vad jag skulle göra, hur jag skulle göra och vad jag skulle säga till alla tränarmänniskor? Men efter ett tag fick man lite mer hum på saken, så ju mer tid ju mer kunskap. Kommer jobba på gympozz varje onsdag efter skolan fram till jul, då jag får lite cash och plus att jag under hela tiden får träna så mycket jag vill!! Toppenbra verkligen, satt kvar ett tag efter att jag slutat med camilla och kollade lite på body pumpen: rätt taggad man blir! Musiken, en peppande instruktör, alla glada människor - stortrivs!


Men nu ska jag ner och hjälpa min otekniska mor med att skirva ut lite foton i rätt storlekar med mera. Därefter ska jag kolla på idol!

PS. Blir superglad om ni som läser kommenterar nå nice, okey? (Y)

 

hejjppaa


Kommentarer
Postat av: Hellothisislisa

Hello emelie ! du skulle ju berätta om den störda Tjocka ungen juu !!

2009-09-10 @ 18:46:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0