A Rush Of Blood To The Head

TJENIXXEN!
För drygt en timma sen kom jag hem från BodyCombat passet på Gympozz, min åsikt: det var grymt!! På alla sätt verkligen, med alla slag och sparkar.. Känner redan av att mina armar deppar inför morgondagens träningsverk, not so great maybe, men verkligen värt det. Och om du nu skulle läsa det här Camilla (vilket jag inte tror är så stor chans, men ändå) DU VAR SUVERÄNT DUKTIG SOM INSTRUKTÖR! Och vad var det för bullshit du snackade efteråt? Att du knappt pratade ngt? Knappast sant va, du snackade på och peppade alla, förklarade och var helt enkelt jätteduktig, glad för din skull <3
Nästa BodyCombat pass är på torsdag, vilket jag absolut ska pallra mig in på. Träningen där känns så positiv, alla glada människor som sprider sån härlig glad stämning omkring sig - superduperroligt!

Nej nu måste jag ta tag i mitt rum, hade tänkt hinna damma och damsuga innan jag somnar, så borde väl sätta igång med det snart..
PS. Bilderna på tröjorna jag köpte på RK blir det bilder på imorgon, nu tvättas dom för fulla muggar..

Alla munterjökar - ha en fortsatt trevlig kväll. Alla som känner sig lite depp och inte allt så pepp - ät choklad!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0