25-26/9 09

TJA!
Kemiprovet igår gick bättre än förväntat, eller det var så det kändes som i alla fall.. Vi fick sluta tidigare, så josse följde med mig till GT där jag köpte ännu ett par svarta jeans - fast nu i en storlek mindre, eftersom dom andra töjde ut sig till max. Tog bussen hem och städade rummet och gick sedan och mötte malin som kom med bussen. Vi kollade på idol, åt oss proppmätta, kollade gamla skolkataloger, läste min gamla dagbok sen fyr-femman och därefter moffade vi glass med strössssel.
By the way; IDOL-JON ÄR GRYM!!

Idag (lördag) åkte jag in till gympozz och körde BodyAttack med jossan. Herregud vad vilse vi var i vissa moves, men men - that´s life! Jobbig var det i alla fall, riktigt jobbigt, svetten bara rann - mumms tänker ni, varför skriva om svett? Men det var så det var, grymt jobbigt. Efter passet tog jag mopeden hem, duschade och åt litegranna.
Nu ska jag fixa lite kvällsmat till migsjälv och senare bär det av till jossef med lisa, sjunga sing star - maybe baby!


jag och malin, öhm - räätt äckliga med läppstift oh allt




TJAOO EYY AMIGOS

Kommentarer
Postat av: jossan

enoooooormt svettigt ;) nästa gång kan vi movesen (y) maha, puss!

2009-09-27 @ 12:42:30
URL: http://joosefing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0