now i know how i feel about you + pandora


Vi har varit i tuna park och vi skulle försöka införskaffa oss något nytt till garderben, men "rika" som vi är denna dag blev det absolut inget inhandlad. varm choklad, men hur långt kommer man på det?!!
Uppträdanden i köpcentret denna afton, jajaja! Pandora, vem fan är pandora?, eller hur jag fattar inte, en 60 talist som tycker hon är sexig, skin kjol, och läder jacka, jajaja, UNDERBART? nonono! Med sina patetiska försök att få igång den lilla publiken hon nu hade... HAHAHA, galet, ja va ska man te? Publiken, var män över 50 som bara stirrade i urringningen, jajaja, vi menar det, mindre trevligt! galet måste jag på stå, galet! men jag menar då det, kärlek kärlek kärlek! Det var inte alls meningen att vi nu skulle se på pandora, men vem kan låta bli? en som gör total bort sig på scen är ju inte helt fel precis....

Men Pem och jag tog bussen vidare till stan bara för att ta ännu en buss som skulle föra oss hem till kärleken skogstorp, där vi nyss åt hambörgare med pommes bollar! ja.a! vi sitter nu med en skräckis framför oss som lockar fram barnet i oss. Emelie sitter med händerna framför ansiktet hon stönar och hoppar till så fort något händer, men vem gör inte de? 
Men snart slutar filmen och då, då då då blir det chokladbolls smet med extra mycket pärlsocker, SPY, det kan du ge dig på! sen ska jag nog ge mig hem i natten! 
JAPP JAPP JAPP!


Sen kör vi Pems avslutning,
Peace n Love

hej och hå lill tå!

MOA 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0