veckans ungefärliga mittendag


HEY!
Ingen vidare härlig morgon för min del, halsen gör ont som sjutton och jag hostar hejdlöst. När ska det ta och sluta? Är hemma från skolan idag också. På onsdagar mellan fyra till halv sju sitter jag ju vanligtvis som värd på gympozz, men idag får jag nog skippa det - ska snart sända iväg ett mess till lotta. Känns inte så fräscht att sitta där och hosta/nysa/må piss. Förhoppningsvis så blir jag bättre tills imorgon och kan gå till skolan, vill inte missa engelskalektionen,..

Igår beställdes det  prylar från H&M, men tack vare att en av ringarna inte kommer in förrän mitten av december, så komer hela paketet komma då., lite småsugit! Här är sakerna jag beställde:
 

 

Alvida brudar; hur var brottningen i hallen vars golv är täckt av svarta hårstrån?


Kommentarer
Postat av: jossan

det var äckligt och svettigt! värsta jag gjort ;o

2009-11-25 @ 12:16:34
URL: http://joosefing.blogg.se/
Postat av: hellothisislisa

Så det blev blusen tillslut !! ur-snygg ! :)

2009-11-26 @ 22:11:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0