slutet är nära


mm så är det faktiskt; det är endast två veckor och två dagar kvar i skolan!! Eller ja, iallafall för oss lyckliga skitar som går JB. WOOHO

Nu sitter jag på min vanliga plats i tevesoffan, myyyys kanske. Kollar på nå skräp på mtv, eller skräp och skräp - det är dugligt. Skulle behöva skriva klart fotouppgiften, men känner inte att jag har så stor lussst idag, men innan veckan är slut ska den vara inlämnad och det  s k a  vara vg-kvalité! Väntar på att paradise hotel ska börja, är det 21 det drar igång ikväll? hmm.,

puss och kram och klapp i skjjjärten (?)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tjenare Emelie!! :) Ja han är BÄÄÄST! :D Jo tack det är bara bra med mig, hur är det själv?? haha du får fråga huuur många gånger du vill,familjen är verkligen superduperbra! :D Hur går det med fotbollen? BÖrjat i nytt laf?



Ha det bäst! XOXO <3

2009-12-01 @ 04:32:53
URL: http://sandralinneaperneblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0