Sleep time


HEYY!
Sitter här helt hängig och trött, förstår inte riktigt varför jag inte bara stänger ner här och går till sängs. Håller på och kollar lite på hm.com, massor med fina kläder, smycken och handskar. Jag är väldigt sugen på att köpa ett par sånnadära fin handskar, svarta i skinn som slimmar sig efter fingrarna. Men vet inte om det skulle vara riktigt jag. Men vem bryr sig om det inte är my style, finns det folk som kan gå med leggings som åker in i rump-vecket så kan nog jag bära sånna där handskar - dom är ju försjuttsingen snygga så vad är det jag tjafsar om..
Angående hm förresten så var jag inne där efter skolan och köpte en "pälsmössa". Den var ljuvligt varm och go! Kommer sitta finfint under de kyliga vinterdagarna som väntar. Även fast de kommande vinterdagarna kan vara riktigt kalla, så längtar jag dit, till juletiderna och allt det mysiga som har med julen att göra. Mer tända ljus inomhus, tomtar i varje vrå (förra året hade vi mer än 60 tomtar bara i vardagsrummet! Det måste ju slå något slags tomterekord iallefall) julsånger spelas för fullt, pepparkakor, julskinka, wurtbröd och sist men inte minst - julklappar och julafton. Jaa, det gäller att man börjar ladda i god tid, jag har redan börjat ladda inför julen, lyssnade nämligen på en svängig jullåt idag på bussen in till träningen - All I want  for christmas is you. Kom på mig själv med att sitta och smånynna och röra huvvet i små rörelser. Som tur var så satt jag själv i främre delen av bussen, hade folket sätt mig hade dom väl trott att jag hade någon slags ryckskada i huvudet,. synd!"

Jaa men just ja, massage prov imorgon - borde kanske läsa igenom dokumentet där musklernas namn står med? För attt kunna lite mer, eller så struntar jag i det och sover istället, det skulle vara välbehövligt just nu. God natt på er ni som är vakna

PEACE AND LOVE




Kommentarer
Postat av: Ulrika

Den finns konstigt nog under "accessoarer" på dividedsidan.

2009-11-06 @ 16:58:50
URL: http://colorelle.se
Postat av: Sophiie

Jag har svarta skinnhandskar! Förresten gjorde du mig jättesugen på jul nu! Det kan bero på att jag åt en mandarin nyss också. Jag längtar! :D

2009-11-06 @ 22:49:02
URL: http://sofiaanholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0