na na na na na


YES!
Äntligen klar med kompletteringsuppgiften (krångligt ord) i Natur och friluftsliv, hoppas på mvg nurå. Ska packa väskan smått inför morgondagen, som i stort sett bara består av träning.. På förmiddagen ska vi köra core på Forever och på eftermiddagen ska vi köra fystester i munktell, bland annat cooper - jag kommer spy! Men jag orkar inte bekymra mig över det nu, spyr jag så spyr jag - so what? Det är väl ändå rätt mänskligt? Fast om jag skulle spy så skulle kanske alla tro att jag hade svin-flensan, fail. Kommer drömma om den stackars tjej som tog vaccin som fick en biverkning som gjorde att hon endast kunde gå baklänges - fail.

Jahap, har inte så värst mycket mer att tillägga; GOD NATT VÄRLDEN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0