Miami Ink


TJA!
Sitter i soffan på övervåningen och kollar på Miami Ink; vilket gör att jag blir supersugen på att tatuera mig., kruxet är att jag inte har någon aning vad jag vill tatuera., Födelsedatumet på handledan är fräckt, men även något nere vid vristen är läckert. Gash, jag vill jag vill jag vill!
Några förslag på snygga tatueringar och ställen? Någon som vet var det finns tatuerare i etuna city, och om dom är bra/säkra?

Mormor och morfar firade guld-bröllopsdag idag (50 år), blev gudomligt god mat på akropolis för att fira. Vi i släkten gav dom ett foto (eller egentligen tre, men i samma ram) där det var en bild på oss alla, en bild av deras barn (dvs mamma, stefan och micke) och så till sist en bild av oss barnbarn. När mormor öppnade det guldinslagna paketet, och såg vad det var så kom tårarna, hon blev så glad och rörd. Även i morfars ögon kunde man se att det blänkte till lite. JAG ÄLSKAR ER! Det går inte att förklara hur bra ni egentligen är, att bara komma till er: ta en fika, spela spel, lösa korsord eller bara prata strunt, det betyder så mycket. Plus att denna present som dom fick, visar att det faktiskt inte behöver vara svindyra gåvor, det är själva idén bakom som är det vackra och betydelsefulla.

Nu börjar snart Jon and Kate plus eight - mitt favoritprogram!!  peace and love

Kommentarer
Postat av: jossan

nacken eller vristen är snyggt :)

2009-11-14 @ 22:43:04
URL: http://joosefing.blogg.se/
Postat av: svar till jossan

ja nacken kanske vore rätt nice, thanks :D

2009-11-14 @ 23:07:26
URL: http://mrmelwin.blogg.se/
Postat av: hellothisislisa

Din mormor och morfar är så söta :)Tatuering på handleden borde du köra på, vrålsnyggt !!

2009-11-15 @ 15:54:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0