John Blund is alive


HEY!
Sitter här på min uppvärmda stol i köket, allt är mörkt omkring för alla har gått och lagt sig, bara jag och attlatnis som är vakna. Drack nyss upp min mugg med oboy, så nu vore nog en bra tid för att sussilussa, första skoldagen tar ganska hårt på en andraårselev, just for your knowledge..
Ledarskapsprovsgrejjsimojset på torsdag får vi helt enkelt se hur det slutar, man kan väl det mesta om man tänker till ordentligt, eller är jag helt fel ute? aja, saksamma,. nu ska jag och hunden gå upp och sova, hon står här nedanför mig och grymtar som en griseknoe (jag förstår henne, hon har ju mens, vem efterliknar inte en gris då?)  nämen peace and love på er



GRIIIISEEE KNOOOOEEE IN MY HEART!

Kommentarer
Postat av: Lisa J

Hahha precis vi tjejor behöver inte ens vara rädda för svin influensan vi har redan gris sjukdomen hela livet ;)hahha , kul du är ! ;D

2009-11-06 @ 23:03:40
Postat av: ow

hahahah ja men exakt :P

2009-11-06 @ 23:15:48
URL: http://mrmelwin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0