James Morrison


HEY!
Sitter i skolan, som alltid vid denna tid på dagen (om det inte är looov förstås). Nu har vi nyss avslutat vård lektionen, det gick ganska bra idag. Jag skrev klart fakta delen om själva nedsättningen Downs syndrom, och tog även kontakt med en kunnig person som ska hjälpa mig litegranna, perfekt!
Nu sitter vi och väntar på att Louise ska komma och svenskan ska sätta igång, fast mest väntar vi väl på att den ska sluta. Längtar ihjäl mig till jullovet!!

För er som också sitter i skolan, för er som har spotify och som vill ha någe bra åh lyssna på, pröva skriv in James Morrison i sökrutan, och jag lovar er - inga besvikna miner! He is awsome,.

PEACE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0