Idol kväll hemma med friends


TJA!
Jahap, då var även denna fredag avklarad, veckorna går bara fortare och fortare känns det som, vilket betyder att julen närmar sig med stormsteg. Den 5 december (tror jag det var, lisa?) åker jag, mamma och lisa med kompani till Stockholm för en dags julshopping. Ska åka bussresa dit så har bokat biljetter - allt är klarrt, ska bli väldigt skojj, som alltid med bästa vännen,. Det stora kruxet är att jag måste försöka skriva en inhandlingslista på saker som jag ska handla, mest julklappar vill säga. Men hoppas det blir jeansköp också, måste passa på när man besöker Weekday<3

Hanna och Ellen var här en stund ikväll, vi kollade idol och åt glass, marränger, chokladsås och polkaströssel. Men pågrund av att skogstorp är ett litet samhälle med ganska få busstider, så var dom tvugna att gå tidigt till bussen. Men en rolig kväll med mycket skratt hann det bli hursomhellst. Svårt att undgå att skratta med tvillingarna svärd i sin omgivning - lovely lovely! PS. visst är idol Eddie rätt het het het? Snarare åt det sexigare och hunkigare hållet? Gash, han har typ exploderat och blommat ut till en snygg man, det gillas skarpt!

Idol eftersnacket är slut och nu visas visst gamla Big Brother avsnitt, inte så värt att se, alldeless för mycket tjorrv. Nej jag ska nog ta och sova nu, men först gå ner och dricka 2 liter vatten, det är väl rimligt?
PUSS OCH HEJJ LEVERPASTEJJ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0