Första snön är kommen


HEY!
Hur myysigt är det inte med den första snön? Noterade denna händelse när jag klev av skogstorp bussen för att byta till ekängen bussen på torget. Väl därute fick vi reda på att vi var en aning tidiga, så vi blev ganska irriterande på våra lärare som sagt en tid som inte sämde, bläochfy. Ganska roliga syner blev det iallafall när vi spelade fotboll med hela klassen, johanna var nog den som impade mest hahhaha - en dold fotbollstalang, verkligen! Klantig som man är, så lyckas jag småsträcka den senan som sitter precis vid knävecket - smärta på bärta! Turligt nog så fanns Bettan där, så hon tejpade några varv och då kändes det toppen och jag återgick till spelet. Alla borde ha en Bettan i sin klass, for real!

En sak alla mer borde ha nära till hands är en ICA affär, där finns allt för hungriga och chokladsugna andraårselever. Direkt efter fotbollsträningen i hallen blev det ICA, där inhandlade jag tre risifrutti och en japp - the perfect match!
Nu måste jag läsa på till ledarskapsprovet imorgon, seee yaah 
PEACE AND LOVE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0