Fjärde dagen


Det är skumt det här med att var sjuk & hemma från skolan.. Första dagen kan det vara rätt skönt, som en återuppladdningsdag kind of. Men efter ett par dagar hemma, sjuk och eländig - så är det tamejfan inte roligt, saknar alla buddies i skolan jue. Idag har vi engelska i skolan, och just denna lektion ska vi ha debbat. Hade det varit för några månader sen så hade jag varit överlycklig att jag missade detta, att prata engelska inför andra är inte min specialitet. Men i nuläget (med alla mina planer på att åka till USA som au pair efter studenten) så vill jag verkligen vara med på debbaten, ett supertillfälle att träna upp talandet.. Men är jag i skolan - neej, för jag är hemma och hostar!
it sucks


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0