emelie med kompis


Idag var jag och klippte mig faktiskt, efter mycket om och men så bestämde jag att nu var det dags., Var nog säkert sju åtta månader sen sist, gash. Nu känns det så fräsch jämfört med innan, det blev ingen större wow makeover, tog en bit på längden. I´m happy.

Lisa kom in till stan och mötte mig, och vi begav oss iväg på jakt efter folkhögskolan, som ingen av oss visste vart den låg. Där skulle det nämligen vara "klädbytardag"; man tar med sig ett klädesplagg, lämnar in det, får ett kvitto, ta ett annat klädesplagg. Smidigt tänkte både lisa och jag. Men vi fick en lite besvikelseshock när vi insåg att utbudet sög åsna. Lisa fann i alla fall en söt liten blus och jag en paljett topp som jag ska fixa om till en väst så småningom. Väl tillbaka i city strosade vi runt, jag köpte min efterlängtade mössa, en bra och även ett par svarta converse. Nyårsklänning tror jag faktiskt att jag hittat också, en svart innen på bikbok med puffärm; jättefin! Sen svarta conversen till det - mmmmums.



Nu ska jag kolla robinson, chiao amigos


Kommentarer
Postat av: hellothisislisa

stor besvikelse !!! men du det där till nyår låter ur snyyygt !! :D love

2009-11-29 @ 11:16:34
Postat av: Emelie i Vaggeryd

min storasyster har oxå. en sån mössa fast en svart! ;-) Dom är såå snygga!

2009-11-29 @ 18:55:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0