Ensam mamma söker


HEY!
Då var säsongens Ensam mamma söker avklarat då, supernöjd med blonda helenas och ulrikas beslut. Men vad gjorde madelene? Fick värsta chocken när hon inte valde någon, var ganska inställd på trygg-anders, men ville ändå smått att hon skulle välja snygga martin, hans dialekt är att dö för!! Men men, kände hon inte att hon ville ha dom så var det väl rätt val. Men minns jag fel om jag säger att förra säsongen visade dom ytterligare ett program efter valet, där man fick se hur dom hade det i nutid, tillsammans eller ej. Är det så? hoppas till tusen, man vill ju se hur det gått, haha värsta insatt men programmet är ju toppengreat!

Ikväll åkte jag, mamma och pappa till mormor och morfar ute på Malvavägen, för att fira morfar på fars dag. Gissa vem som körde dit fastän det var mörkt och ganska dimmigt? Yepp - jag jag jag! Första gången jag körde mörkerkörning, lite läskigt men jag grejjaderäää fint.

Just ja, jag glömde att lägga in en bild på min snygga
fakepälsmössa nyinköpt från h&m. So here it comes;



Kommentarer
Postat av: Sophiie

asfin palsmossa! och ensam mamma agde! pa tv3 play kan man se "hur gick det sen"-programet! jag sag det igar kvall och oscar har klippt sig! du kommer do av hans snygghet! :D

2009-11-09 @ 11:52:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0