Broken strings


TJENA MITTBENA!

      

Sitter och sörjer över att mina favorit jeans har gått sönder, knappen har lossnat! Dom är väldigt slimmade, vilket jag tycker är snyggt, men att laga dom med en röd hårsnodd kommer inte vara en lösning, funkar inte. Så jag antar att jag är illa tvungen att slänga dom i soptunnan, fastän det kommer vara hjärtslitande, snyft. Men ändå, dom har hållit sig i några år så det kanske är dags att gå vidare utan dom.
Nog om mina favorit jeans, nu ska jag komplettera med en uppgift i friluftsliv och hälsa, hoppas på högsta betyg.  PEACE N´ LOVE


Kommentarer
Postat av: Sophiie

Men jezus Emelii, det är väl bara att sy dit en ny knapp? Lätt som en plätt :D Förresten minns jag när du skulle "slita" dina jeans och sabbade dom helt :P

2009-11-10 @ 20:00:02
URL: http://sofiaanholm.blogg.se/
Postat av: "E"

mmm jo jag har tänkt på det där med ny knapp, men kruxet är att jeansen sitter så sjukt tajt, så det troligaste är väl att en ny knapp bara kommer lossna.. men det är värt ett försök (Y) allt för att få behålla dom. hahah, nog minns jag det där allt - fail fail fail!



peace and love <3

2009-11-10 @ 22:08:00
URL: http://mrmelwin.blogg.se/
Postat av: hellothisislisa

Jaa vårat försök att slita dina jeans- lyckat må jag säga :D haha ! OCh emelie sy dit en ny knapp kanske ? ;)

2009-11-14 @ 20:17:27
Postat av: moooa

men syyyyy i en knapp va fan:D

2009-11-17 @ 19:29:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0