Alvida


Morsning korsning!
Sitter på lektion i skolan, eller jaa vi gör inte så mycket nu - förbereder oss för att bedöma lillklassen på idrottsskador. Johanna och jag ska fräscha upp minnet med tejpning av fötter, we rules! Without any doubt!

Nu ska jag klicka mig in på fortets hemsida och kolla vad det blir för mat idag. Allt kan bli bättre än gårdagens uppvärmda kycklinggryta från last week, äckelpäckel!!
Dagens fråga: Någon som ska göra något inplanerat och funny i sommar?
Lisa och jag ska till London!! Slå det om ni kan,.


Kommentarer
Postat av: Sophiie

Jag ska till London ikväll :P blir det inget Eskilstuna energi&miljö för dig i sommar? :)

2009-11-17 @ 10:32:00
URL: http://sofiaanholm.blogg.se/
Postat av: svar till sophiie

ååh, din lyckost! Jodå jag ska försöka få jobb där de fem första veckorna, sen (med massa pengar i bagaget) så drar vi på shopping weekend :D Tror du att du är kvar i england som au pair i sommar?

2009-11-17 @ 11:53:10
URL: http://mrmelwin.blogg.se/
Postat av: Sophiie

Super :D Jag kommer inte vara kvar i england som au pair, jag ska faktiskt åka hem innan jul :) jag har insett att Au pair inte är ett jobb för mig, jag föredrar att jobba på ett ställe och bo för mig själv. i söndags (ledig dag) fick jag till exempel utskällning för att jag inte plockat ur diskmaskinen osv. Så jag ska hem, jobba lite och sen hitta på nåt nytt! :D

2009-11-19 @ 18:57:19
URL: http://sofiaanholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0