39 dagar kvar till julafton


HEY!
Ja, kan ni tänka er - det är bara 39 dagar kvar till julafton och tomten är här. Har redan en massa saker jag ska önska mig och hoppas på att få (svarta converse, orange klocka and money money ofc) Är nog snart dags att ta reda på vad familjen önskar sig av mig. Julklapp till brorsan blir lätt som en plätt; en väckarklocka! Min röst börjar bli sliten av alla mornar jag fått skrika på honom att det är hans tur att gå ut med hunden och bla bla.. Fiffig idé huh?

Har precis slagit på skoldatorn, så ska tillbringa några timmar till att pluggga (help!!) Har även en del andra saker jag vill hinna med en söndag som denna.:

* Övningsköra
* Skriva klart engelska summering
* Body Combat på gympozz (lisa ska du med?)
* Beställa smycken från H&M shop
* Sy upp min sammets-klänning

Bäst att jag sätter fart;  PEACE AND LOVE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0