37 dagar kvar till julafton


mm, stämmer på pricken - 37 dagar kvar till julafton och 28 dagar kvar till jullov!! (iallafall för oss som går på JB, då blir det jullov den 15:e, wiihooo)

Skoldag med hälsa och därefter svenska, helt okej antar jag. Efter skolan gick jag till H&M där jag lagt undan en jacka, roffade åt mig två andra svarta*fake*skinnjackor och begav mig i riktning mot provhytterna. Lisa kom sen och vi strosade runt lite på stan, monki bland annat där jag såg en snygg tröja som skulle vara en snygg del av jul/nyår outfiten.. Blir till att önska sig den i julklapp tror jag, ska även önska mig en urläcker klocka från ur&penn (inte den oranga) detta är en vanlig urtavla, rätt stor, med mellanbrunt band, loved it!
Nu sitter jag och väntar på att klockan ska bli 22.40 för då börjar favorit programmet på travel and living, nämligen - Jon and Kate plus eight. Så lär väl det programmet hålla på ett tag,.  mm nej men vad är sömn?

justja, jag köpte jackan (nedsatt/grymtbra/pris) nu måste jag bara komma på bra anledningar och övertyga mammi om att den svarta midje*skinn*jackan verkligen behövs.,



PEACE AND LOVE

Kommentarer
Postat av: sexy

åh, är verkligen jul 24e dec?

2009-11-22 @ 17:27:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0