What about now


Westlifes nya låt är grym! Och inte bara den låten utan de flesta av låtarna på deras nykomna album Where we are. Se till att gå in på spotify och sök nu


Lisa och jag var inne i stan
och shoppade idag, blev både det ena och det andra (allt från en hamburgare på corner till två tidningar med korsord till farmor och farfar - ganska bred variation..)
nu har jag endast två julklappar kvar att köpa, känns för himla bra ska jag säga er. Små handdukar till m&m och sedan en pip tygleksak till atlanta.

Vi tog oss även i kragen och promenerade ut till R.K, lisa och jag, det ute vid parken zoo. Eller okej jag erkänner; det var mest för att lisa glömt sitt busskort hemma och bussbiljetter hit och dit blir en del kosing.. Men till en liten del så ville vi vara duktiga - faktiskt! Men vår anledning till att gå spelade ingen roll för Herre min lord vad kallt det var - kändes som mina tajta jeans skavde bort alla hår på benen. Vilket i och för sig skulle vara något positivt, men ändå : det var obehagligt kallt!  Hursomhellst, därute på R.K fyndade både lisa och jag rejält. Jag köpte denna väska, med stor plats för exempelvis laptopen. Och även en röd/vit randig stor och lång skjorta, som jag tänkte göra om lite (bland annat sy dit andra knappar och sy om ärmarna) sen ska den bäras till converse eller gladiator skorna i sommar. Ett perfekt plagg att bara slänga på sig i sin iver påväg till stranden, I  l i k e  b i g  t i m e!!


PS.  b ä g g e  f ö r   f e m t o n   k r o n o r


LATER ALLEGATOR


Kommentarer
Postat av: jossan

jaha, inte ett ord om att du mötte mig och fia :( nu blev jag riktigt ledsen!

2009-12-18 @ 21:03:57
URL: http://joosefing.blogg.se/
Postat av: emelie

wooooops! men du knasunge, jag gillar er fastän jag inte nämde er i bloggen :D

2009-12-18 @ 23:29:14
URL: http://mrmelwin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0