Utväxt i mina braxor


Det värsta som finns är när man färgat håret och den hemska utväxten kommer som en flodvåg-det är förskräckligt! Jag har gått runt med min utväxt rättjäkla lång tid, endast för jag inte vill färga det för ofta vilket kommer leda till håravfall, vilket i sin tur ger tunnare hår, snyft! Men nu äntligen, äntligen har jag köpt ett paket med hårfärg, så imorgon blir det färgning! LOVELY!


Imorgon är det lördag japp, farmor och farfar från västerås kommer på besök (det får inte glömmas bort). Hoppas dom kommer på förmiddagen vid tolvtiden bara, med tanke på att jag sticker iväg till stan och tränar vid tre. Någon som har lust att följa med på bodyattack imorgon kl tre till fyra?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0