två dagar kvar


T J O L L A H O P P !
Kom hem för någon timme sen från en heldag på stan med lisa. Denna dag var så bra! Hittade nyårstop (lämnade tillbaka den jag köpte förra veckan..) så nu behöver jag bara fixa om en gammal paljettväst till en riktig väst: sen är det sooo on! Köpte även ett armband och ett dåligt lukt lepsyl, sämst verkligen. Dåligt köp.

 

Nu sitter jag  på övervåningen, väntar på att mamma och pappa ska åka och storhandla inför julen. Såfort dörren stängts bakom dom så ska jag ta fram och slå in julklappar. (som än så länge ligger gömda på ett stensäkert ställe,.)

Nu åker dom, dags för julklappsinslagning!  CHIAO


Kommentarer
Postat av: jossan

sv: jaa, jag hade tänkt något åt det hållet :D får se efter nyår hur det blir :) PUSS!

2009-12-22 @ 22:26:57
URL: http://joosefing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0