t i s d a g , 09:46


GOD MORGON KÄRA MEDMÄNNISKOR!

Idag var det kallare än vanligt ute, över 20 minusgrader stod våran temp på när jag skulle ut med hunden tidigare imorse. Kylan gör så att näsan klibbar sådär jobbigt, näsväggarna är som kardborrsband, aa på ett ungefär..

 

För tillfället sitter jag i ett ljummet fotbad (värmen i vattnet försvann för sisådär tio minuter sen, lyckat!) Hatar mina tår, att dom ska vara ett sånt jäklans problem för mig. Står ju i kö hos en "kirurg" som ska kolla på nagel-läget (för det är en fräck nageltrång jag lider av, dock). Så vi får väl se vart detta kommer sluta, i sommar kanske jag besöker stranden utan stortånaglar., Vet att det låter sjuuuuukt snuskigt, men i mitt läge skulle det vara  SKÖNT  att kunna ha vanliga skor utan att få ont. Alla har vi våra problem.,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0