super k y l i g t


Herregud, det är verkligen december vinter nu - 7 minusgrader hela dagen typ. SVINA KALLT! Anna och jag frös ihjäl när vi promenerade bort mot munktell, det blåste så himlans kallt så nej usch. Men vi överlevde. Strosade först runt på stan, sedan tog vi bussen ut till tunapark. Och vet ni vad - jag har hittat en överdel till nyårsoutfiten!! Jag är överlycklig! Tänker dock inte säga hur den ser ut, mer än att den är svart. Så nu är det nederdelen som jag ska hitta någe till; står mellan guldiga leggings, paljettleggings eller plommon färgade sammet leggings. Guld eller silver med paljetter vore tuffast - med tanke på att det är nyår.


Anna provade en fin sammetklänning inne på MQ, så jag passade på att leka av mig.,

   

Nu ska jag klä på mig långkalsonger och massor med kläder (inklusive tjock mössa och vantar) och ta en sväng med hunden.

HEJ SÅ LÄNGE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0