SUNES JUL









Glömde ju helt att berätta vad jag och ida gjort idag. Eller ja ni  kanske inte är speciellt intresserade, men skit i åh  läs isånnafall, för jag har lust med att skriva. Efter skolan mötte jag upp henne nere på Kappahl där hon och fia kollade på bedårande barnkläder till fias lillesyster (hon köpte en jättesöt lila klänning med spets). Fia åkte sedan hem och ida&jag strosade runt för att julshoppa klappar. Hon hittade delar av det hon sökte, och så gjorde även jag,- julklapp till pappa och bror är check! Nu återstår julklapp till mamma, m&m, farmor och farfar och så lilla voffsingen såklart. Det jobbiga är att jag endast har cirkus 400 kronor kvar på kontot! Hur i sjuttsingen ska jag få ihop detta. Måste klara´t. Denna lilla budget ska även räcka till en nyårs outfit. Herregud det kommer aldrig gå detta hära! Jag är körd om jag inte vinner på lotto eller köper yberbilliga julklappar..,

Efter en lång stadsrunda tog vi bussen ut till coop. Köpte snacks och jag köpte även hårfärg. Promenerade sedan hem till ida där vi kikade Sunes Jul, åt mat och sen kollade idol-finalen! CALLE ÄR BÄST

Nu halvsitter jag i sängen och är väldigt väldigt sömnig, ska nog därför ta bort maket, borsta tänderna och sedan sova för natten. God natt på er alla goa läsare.


PEACE AND LOVE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0