SNOW WALK


Kom nyligen ut ur duschen, djupfryssen efter att ha varit ute i skog och mark på familje-promenad i över en och en halv timma.. Tårna och lårna (haha) var helt sjukt kalla, kunde inte äns böja tårna bakåt, weirdooo!
Har även hunnit dricka lite varm glögg sen vi kom hem - otroligt mumsigt!

Nu ska jag ta tag i mitt rum ( i g e n ) men det ligger saker exakt överallt, ingen koll på alla klappar jag fick igår.
Idag är ju endå dagen man vill vara hemma och bara sega sig igenom alla julklappar, kolla på film och bara vila med familjen. Så då kan jag lika gärna dona lite på rummet. Eller så gör man som josssee och åker till Thailand i hela två veckor!!! Galna unge vad du kommer vara brun när du kommer hem.. take care <3

Någon som vet vilken kanal "Tomten är far till alla barnen" går på imorgon?


Här kommer lite bilder från gårdagen:  ♥







PEACE

Kommentarer
Postat av: jossan

"kunde inte ens böja tårna bakåt" hmmm, låter riktigt weird ;) haha, kom och träna den 28! puusssss

2009-12-25 @ 15:20:38
URL: http://joosefing.blogg.se/
Postat av: emelie

sv:

haha men ja, bakåt - ska visa dig på nyår hur man gör :D



yepp, ska köra bodyattack! Ska du jobba?

2009-12-25 @ 16:32:44
URL: http://mrmelwin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0