shower power


HAEY!
Hur mår ni allihopa? En tråkig och regnig och allmänt dyster/värdelös måndag som denna., Ärligt talat så hade jag lika gärna kunnat stanna hemma och sovit idag, tagit tre timmars sovmorgon (med andra ord skippat fotolektionen) och åka in lagom till idrottslektionen. Körde core och efter eget schema idag, helt okej men smått segt. Aja, denna tid på året är alltid segt, syftar på dagarna innan jullovet, känns inte så meningsfullt he he he.

När jag kom hem från skolan idag så åt jag min specialitet (yoghurt med musli) och drog sedan på joggingkläder och tog mig ut på en joggingrunda.
I regnet,- jag vet, men det var rättså härligt ska ni veta. Att sedan få ställa sig i en varm dusch och tvätta håret + inpackning är så bäst!
Tog nyss rollen som den hjälpsamma dottern och har hjälp till att städa lite granna, inklusive mitt rum ofcourse(horse)!"
Så nu tänkte jag vara snäll mot mig själv och snygga till ögonfransarna litegranna. Utväxten skrämmer mig, så det är verkligen dags!
Kanske måla naglarna i någon piffig färg? Who knows.,

tjenixxxen så länge -

Kommentarer
Postat av: mickis

DU ÄR SÄMST

2009-12-08 @ 13:38:32
URL: http://michaelaangelicaas.blogg.se/
Postat av: mickis

cOOL

2009-12-08 @ 13:38:49
URL: http://michaelaangelicaas.blogg.se/
Postat av: mickis

HIHIHIHIHIH MICKAN ÄGER

2009-12-08 @ 13:39:04
URL: http://michaelaangelicaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0