s å d ä r j a


Äntligen klar med inslagningen av paket. Eller nej inte riktigt klar (två paket kvar, men det tar jag imorgon) Ett av dom är inte äns köpta än så.. lite klurigt.
Med Last Christmas på hög nivå, ett flertal knäckisar och ensam hemma - så var jag redo för inslagning!

Att ha en hund som bara  ä l s k a r  att bita julklappspapper i småbitar, gör inte direkt inslagningen enklare. Men jag gjorde småpaket åt henne under tiden jag slog in. Tyvärr så var det inget i mina små paketbollar, så hon började ge sig på mina redan färdig inslagna paket - där gick gränsen!


Funderar på att knåpa ihop roliga rim till varje julklapp, något som beskriver vad det är på ett roligt och klurigt sätt. Får se hur det blir med den saken, hoppas det finns tid för lite julerim imorgon, skoj va?












GOODBYE FOR A WHILE


Kommentarer
Postat av: hellothisislisa

all kärlek till din hund!

2009-12-23 @ 22:47:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0