Paradise Hotel


Sitter här ivrig som ett litet barn i väntan på godis, kind of. Men jag väntar på något helt annat dock. Egentligen förstår jag inte hur man kan bli fast i en teve serie som paradise hotel, största samtalsämnet bland oss flicks i klassen är det också. Hursomhelst så följer jag detta program som en blodigel, hur härligt lät inte det? Ordet blodigel är äckligt, sniglar gör mig illamående. Gillar du sniglar eller?

Ska ta och fylla ett glas med apelsin juice nu, fick som ett blixtsnabbt sug efter lite syrlig dryck. Eller så var det bara ett rop på hjälp för att krossa mina tankar om äckliga sniglar.

PEACE

Kommentarer
Postat av: mickis

Paradise hotel äger :D

2009-12-08 @ 13:39:31
URL: http://michaelaangelicaas.blogg.se/
Postat av: Drottning Silvia

Jag och kung karl den 16 gustaf ligger också som fast klisstrade i soffan och bara älskar detta mångkulturella program! Alla intriger osv. Älskart! Keep going babe!

2009-12-08 @ 13:41:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0