nice neighbors


Börjar med att säga TJABBA TJENA!
Hoppas ni alla mår bra, trots att det kommit nå grymt med snö - ni är väl inte insnöade?
På fullaste allvar så skulle jag vilja bli det, jaa insnöad alltså. Vore det inte rätt mysigt, bara sådär någon dag (och att man har fullt med mat och så i kyl och frys såklart) sitta framför brasan och läsa böcker och sådant sunt. Eller vad sägs?

 

Nyduschad nu iaf, efter en ganska lång dag med start klockan sju tyvär. Mini promenad med hunden, hälsade på alla grannar på gatan som var ute och skottade bort vallarna som bildats efter plogbilens nattbesök. Tänkte på en sak efter att ha sagt hej till två av grannarna; alla blir så pratglada nu vid juletid, frågar hur man mår, om man slutat skolan och till och med vilken skola man går på, dom avancerar helt enkelt: Keep on going neighbors!

Efter allt morgongöra så tog jag och jossef bussen in till stan och gick runt. Bland annat så shoppade vi julklappar på clas ohlsson (jag köpte två oranga smörknivar - s u p e r   t u f f a). Jobbade på gympozz mellan halv fyra till halv sju, gick och bytte om - och körde sedan bodyattack. Riktigtjäklaskönt! Träning gör en gott, det går verkligen inte att förneka.

NU; ska jag gå ner och kocka mig lite havregrynsgröt, för jag är lagom sugen på det - med hallonsylt (som på dagis)  PUSS LOVERS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0