Nail polish


TJA!
Nu har avsnittet med parcermonin (såklart paradise hotel jag snackar om) ägt rum. Ärligt talat så var det bra att francee åkte ut, men mindre bra var att hon fick tillfälle att banka in massa bullshit i den nya killens skalle, det var väldigt mysko. Men det är ett spel trots allt, det är en viktig detalj som inte får glömmas bort!
Lilla Malin hann jag med att träffa idag också, alla tummar upp. Vi åt ganska mycket smörgåsar och yoghurt och drack ganska mycket saft när vi kom hem, vilket kändes bra. Senare kollade vi på sista avsnittet med Bobby och mammas pojkar, fail för Bobby - fastän stackarn försökte så kom inga tårar. Inget program jag följer/följde (men malin gör/gjorde)., PH är så mer grymmare.

 

Nu hade jag tänkt mig att måla mina naglar, känns tomt utan någonting, bara glans eller färg har ingen roll - något av det ska på! Sedan ska jag sova som en stock. Sista riktiga skoldagen imorgon, gött! PEACE AND LOVE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0