N Y å R S A F T O N , 13:41


HEJ PÅ ER!
Blev dåligt med uppdatering igår, blev ingen tid för det dock. Jag och moa åkte in till stan för att bättra på "nyårs-brännan", sen gick jag bort till gympozz och jobbade dryga timmen och följde sedan med mamma och handlade. Bland annat frysta hallon, hawaiii läsk och en citron tills ikväll.


Idag då, nyårsafton -09. Snart inleder vi det annorlunda årtalet -10, känns väldigt skumt. Fatta dom som föds detta år, superknasigt. Min åldersgrupp är ju 92:or, jag är alltså en 92:a. Men hur säger som som föds år 2010? Vi är tio:r och jag är en tia? haha, aa ni hör ju , gosh!  slutspekulerat

Jag har nyligen duschat och även haft i godluktande mousse i håret, så nu ska jag låta det självtorka. Vet fortfarande inte om jag ska locka håret (korkskruvar) eller om jag ska ha det som det är, platta luggen endast?
H E L P   M E   S O M E B O D Y
Nu ska jag gå över till nagelfronten, fila - smörja - måla - måla igen! Blir nog genomskinligt lack, lite fast för den looken. 


LYCKA TILL MED FÖRFIXET BOYS AND GIRLS - PEACE



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0