money x 3


Har ni tänkt på en sak; det mesta här i världen har med pengar att göra. Utan pengar är man så gott som död (om man tänker matmässigt etc.) Shit, det gör mig deprimerad. Man skulle vara chanslös om man var helt pank, vad i sjuttsingen gör man då? Bor på gatan och lever på duvornas brödsmulor? Usch för det, vill inte äns veta..

Min dröm
är hursomhelst att vinna massa stålar på lotto; köpa en fin lägenhet i stockholm, och ett hus i spanien som jag besöker vid de rätta säsongerna. Sedan skulle jag göra en jorden runt resa, till utvalda platser som jag vill besöka - t.ex. antarktis, galapagos öarna, australien.. listan är oändlig. Give me some cash huh!!  Att lämna detta bo vore underbart, att ha ett eget place och starta ett eget liv. Äta vad man vill, handla hem vad man vill. Inte ha någon jäkla vardagsrums klocka som tjuter vid varje halv och heltimme. Det är vad  jag vill. Och det ska jag lyckas med - om några år - när jag fått ett jobb och tjänar egna pengar.

Nog om detta tråkiga pengarprat, ska istället kolla klart på jon and kate plus eight. Därefter ska jag sova och drömma om hur jag ska inreda min drömtvåa till lägenhet när jag flyttat. Take care , love


Kommentarer
Postat av: hellothisislisa

Hatar din vardagsrums klocka ;)haha! kommer du ihåg när vi skulle sova hemma hos dig och vi var tvungna att flytta för att jag inte kunde sova för den där jävla klockan?? ;D

2009-12-16 @ 19:43:53
Postat av: svar till lisa

hahahhahahaha jag vet! (den är INTE min) pappa som envisas med att ha den, han har väl ärvt den av någon gammal släkting eller nå har jag för mig.. nej gud va skönt att slippa dens tjutande när jag moving out :D



då får du sova hos mig massor - utan någon klocka som stör haha

2009-12-16 @ 22:15:39
URL: http://mrmelwin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0